کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739813004 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316706 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هر دستگاه iPhone 5C با ۱۷۳ دلار تولید می‌شود

iPhone 5C

بر خلاف آنچه که از مدت‌ها قبل پیش‌ بینی می‌شد، مدل ارزان گوشی هوشمند جدید اپل موسوم به iPhone 5C با دیگر گوشی‌هایی که این شرکت تاکنون ساخته بود، اندکی متفاوت روانه بازار شد و در همین راستا کارشناسان اعلام کردند که شرکت اپل برای ساخت این محصول قیمت مدل قبلی گوشی هوشمند خود یعنی آیفون ۵ را با طراحی سخت‌افزاری جدید ادغام کرده است و از این رو این گوشی چندان هم ارزان به دست مردم نمی‌رسد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، مرکز Teardown Analysis Service در موسسه تحقیقاتی IHS بر اساس نتایج اولیه بررسی‌های خود توضیح داد که فرمول ساخت گوشی هوشمند iPhone 5C ترکیب قیمت گوشی هوشمند آیفون ۵ با طراحی سخت‌افزاری جدید بوده است.

گوشی هوشمند iPhone 5C که معمولی‌ترین محصول تولید شده در اپل محسوب می‌شود با حافظه ۱۶ گیگابایتی NAND به میزان ۱۶۶ دلار مواد اولیه را در خود جا داده است. این رقم بر پایه کالبدشکافی سخت‌افزاری این گوشی به دست آمده است.

هزینه کارخانه‌ای برای تولید هر دستگاه iPhone 5C هم ۷ دلار اعلام شده است و بر این اساس، شرکت اپل برای تولید هر iPhone 5C با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت ۱۷۳ دلار هزینه کرده است. بررسی‌ها نشان داده است که هزینه ساخت این گوشی هوشمند با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت هم ۱۸۳ دلار بوده است.

لازم به ذکر است که شرکت اپل برای ساخت هر دستگاه آیفون ۵ با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت ۱۹۷ دلار هزینه کرده بود و به همین خاطر گوشی هوشمند iPhone 5C ارزان‌تر تولید شده است.

“وایان لام”( Wayne Lam) تحلیلگر برتر مرکز ارتباطات بی‌سیم در موسسه تحقیقاتی IHS در این خصوص گفت: بسیاری از کارشناسان توقع داشتند که اپل استراتژی جدیدی را در جریان تولید گوشی هوشمند iPhone 5C به‌کار بگیرد و گوشی هوشمند جدید خود را با هزینه پایین‌ تری تولید کند تا این محصول در نهایت با قیمت ۴۰۰ دلار وارد بازار شود تا از این طریق بتواند در بازارهای روبه‌رشد به‌خصوص چین سهم بیشتری را به خود اختصاص دهد.

او در ادامه اظهار داشت: با این وجود باید توجه داشت که iPhone 5C به صورت کاملا متفاوت تولید شده است و اپل گوشی هوشمندی را با هزینه تولید ۱۷۳ دلار روانه بازار می‌کند و به قیمت ۵۴۹ دلار در بازار جهانی می‌فروشد. اپل در جریان تولید این محصول بار دیگر فرمول قدیمی خود را دنبال کرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17045 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/07/08 تعداد مشاهده: 1460
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر